14.04 Тема: Мелодійність поезії П.Г. Тичини. "Блакить мою душу обвіяла"
Продовжуємо вивчати творчість українського поета Павла Тичини.Виконуємо такі завдання:
1.Прочитайте вірш “Блакить мою душу обвіяла”. Вислів “Блакить мою душу овіяла” є метафорою, тому що насправді блакить не може обвіяти душу, віяти може тільки вітер. Коли ми надаємо якомусь предмету чи явищу невластивих йому ознак, то говоримо, що такий вислів є метафоричним. Знайдіть і випишіть з цієї поезії ще кілька метафор
2. Минулого уроку ви переписували із слайдів тему, ідею, основну думку поезій "Гаї шумлять" та "Не бував ти у наших краях". Тепер спробуйте самі на основі ваших записів визначити тему, ідею, основну думку та жанр вірша "Блакить мою душу обвіяла" та запишіть все це в зошити.
6. Прочитайте статтю “Ліричний герой” на С 201. Випишіть та вивчіть визначення, що таке ліричний герой.
7. Домашня робота: виконати завдання 1,2,3, 12(це завдання переписати , вставляючи епітети з довідки), вивчити один із віршів напам’ять(на вибір).
12.04
ТЕМА УРОКУ: (запишіть)Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!», "Гаї шумлять". Майстерне відтворення краси природи, яка надихає
ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття
1. Прочитайте короткі відомості про біографію Павла Тичини С.1992. Виразно і вголос прочитайте вірші "Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять" на С.199-2003. Випишіть із обох віршів речення, у яких поет описує красу природи.4. Перегляньте слайди уважно, запа'ятайте відомості про Павла Тичину
4. Запишіть в зошити тему, ідею, основну думку, жанр та художні особливості поезій "Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять" ( відомості останніх 4-ох слайдів)
07.04.2021
Тема уроку: Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати...»
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови.
1. Прочитайте статтю підручника "Засоби образної мови" на С. 196. випишіть у зошити визначення , що таке тропи і що таке персоніфікація.
2. Прочитайте виразно вірш "Садок вишневий коло хати"
3. Випишіть з вірша "За сонцем хмаронька пливе.." приклади персоніфікацій.
4. Виконайте письмово завдання 1,2,3 на С.197-198
5. Вивчіть напам'ять вірш "Садок вишневий коло хати"
05.04.2021
Тема уроку: (Запишіть в зошити) Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...» Картини довколишнього світу, природи в поезії.
1.Давайте пригадаємо! «Чарівна скринька» (повторення біографії Т. Шевченка) (відповіді даємо письмово у зошиті)
1. Коли народився Т. Шевченко?
2. У якому селі народився?
3. У якому селі минуло дитинство поета?
4. Чим захоплювався Тарас у дитинстві?
5. Чи був він допитливим? Доведіть.
6. Чому ім`я Катерина було подвійно
дороге поетові?
7. Як звати батьків Тараса?
8. Скільки дітей було у сім`ї
Тараса?
9. Де похований Шевченко?
10. Автором якої книги є Т.
Шевченко?
2. Пригадуємо зміст прочитаного на сьогодні оповідання С. Васильченка «У бур’янах» виконавши завдання тесту за посиланням (проходити можна тільки один раз)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5321686
3. Прочитайте статтю підручника «Ліричний твір» на С. 195. Запишіть у
зошити таке визначення і запам’ятайте його:
Ліричний твір – це твір ,написаний переважно віршованою мовою, який не розповідає про якісь події, а виражає почуття, переживання, думки автора чи ліричного героя.
ДЗ: Вивчіть напам’ять вірш «За сонцем хмаронька пливе..» С. 195-196. Можете відразуздати цей вірш, відзнявши відео ( умова: розповідаємо з закритими очима). У кого немає змоги зняти відео, розповідає вірш по приходу до школи.
20.05.2020 Тема уроку: Микола Вінграновський. Повість “Сіроманець”
1.Прочитайте вірш “Блакить мою душу обвіяла”. Вислів “Блакить мою душу овіяла” є метафорою, тому що насправді блакить не може обвіяти душу, віяти може тільки вітер. Коли ми надаємо якомусь предмету чи явищу невластивих йому ознак, то говоримо, що такий вислів є метафоричним. Знайдіть і випишіть з цієї поезії ще кілька метафор
2. Минулого уроку ви переписували із слайдів тему, ідею, основну думку поезій "Гаї шумлять" та "Не бував ти у наших краях". Тепер спробуйте самі на основі ваших записів визначити тему, ідею, основну думку та жанр вірша "Блакить мою душу обвіяла" та запишіть все це в зошити.
6. Прочитайте статтю “Ліричний герой” на С 201. Випишіть та вивчіть визначення, що таке ліричний герой.
7. Домашня робота: виконати завдання 1,2,3, 12(це завдання переписати , вставляючи епітети з довідки), вивчити один із віршів напам’ять(на вибір).
4. Запишіть в зошити тему, ідею, основну думку, жанр та художні особливості поезій "Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять" ( відомості останніх 4-ох слайдів)
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. 1. Прочитайте статтю підручника "Засоби образної мови" на С. 196. випишіть у зошити визначення , що таке тропи і що таке персоніфікація.
05.04.2021
Тема уроку: (Запишіть в зошити) Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...» Картини довколишнього світу, природи в поезії.
1.Давайте пригадаємо! «Чарівна скринька» (повторення біографії Т. Шевченка) (відповіді даємо письмово у зошиті)
1. Коли народився Т. Шевченко?
2. У якому селі народився?
3. У якому селі минуло дитинство поета?
4. Чим захоплювався Тарас у дитинстві?
5. Чи був він допитливим? Доведіть.
6. Чому ім`я Катерина було подвійно дороге поетові?
7. Як звати батьків Тараса?
8. Скільки дітей було у сім`ї
Тараса?
9. Де похований Шевченко?
10. Автором якої книги є Т.
Шевченко?
2. Пригадуємо зміст прочитаного на сьогодні оповідання С. Васильченка «У бур’янах» виконавши завдання тесту за посиланням (проходити можна тільки один раз)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5321686
3. Прочитайте статтю підручника «Ліричний твір» на С. 195. Запишіть у
зошити таке визначення і запам’ятайте його:
Ліричний твір – це твір ,написаний переважно віршованою мовою, який не розповідає про якісь події, а виражає почуття, переживання, думки автора чи ліричного героя.
ДЗ: Вивчіть напам’ять вірш «За сонцем хмаронька пливе..» С. 195-196. Можете відразуздати цей вірш, відзнявши відео ( умова: розповідаємо з закритими очима). У кого немає змоги зняти відео, розповідає вірш по приходу до школи.
https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
13 . 05. 2020 Григір Тютюнник. Оповідання “Дивак"
https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
29.04.2020 Тема уроку : Максим Рильський. Краса рідної природи та відтворення її засобами поетичної мови «Дощ», «Осінь-маляр із палітрою пишною»
23.04. 2020 Євген Гуцало. Оповідання "Лось" https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
22.04.2020 Павло Тичина - майстер поетичного слова. "Не бував ти у наших краях","Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла" https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
16.04. 2020 Тарас Шевченко. Дитинство поета на основі повісті Степана Васильченка «У бур’янах»(Продовжуємо тему попереднього уроку) https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
15.04.2020 Урок на тему: "Тарас Шевченко. Дитинство поета за повістю С. Васильченка "У бур'янах"https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
09.04.2020 Контрольна робота № 5 "Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі" https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
08.04. 2020 Урок на тему "Фантастичне та реальне у повісті Зірки Мензатюк "Таємниця козацької шаблі" https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
02.04 2020 Урок по твору Зірки Мензатюк " Таємниця козацької шаблі"
https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
1. Уроки за 18.03 та 19.03 Зайдіть за посиланням та виконайте завдання до уроків
https://docs.google.com/document/d/16TnCQ_wiSBgLsGard0__5w5CgBa-WwI9lYqma9AF1Xk/edit
Урок за 01.04
- родина Руснаків: мама, тато і донька Наталочка;
- легкове авто вітчизняного виробництва –Машка;
- «патріотично настроєний
привид»;
- родина
національно несвідомих чортів: чепурний молодий чортик Антип, батько й
мати;
- Северин
і група пластунів зі Львова;
- дядько
Богдан (татів приятель, історик і мандрівник).
Комментариев нет:
Отправить комментарий